پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به مناسبت عروج سردار سرافراز اسلام « محمد کسائیان»


کد خبر: 5373
پیام  آیت الله صادق آملی لاریجانی به مناسبت عروج سردار سرافراز اسلام « محمد کسائیان»
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درپی عروج سردار « محمد کسائیان» پیامی صادر کرد.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، متن کامل پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم عَلَى القاعِدينَ دَرَجَةً ۚ وَكُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الحُسنىٰ ۚ وَفَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ عَلَى القاعِدينَ أَجرًا عَظيمًا. (سوره مبارکه النساء آیه ۹۵) 

 عروج سردار سرافراز اسلام «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا و تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم خاطر اینجانب گردید.

سردار رشید اسلام «سید محمد کسائیان» با حضور فعالانه خود در دوران مبارزه با رژیم طاغوت ، پس از انقلاب نیز با عضویت در سپاه مقتدر و توانمند ، "پاسداران انقلاب اسلامی" لحظه ای از پا ننشست و همواره در جبهه های مختلف اعم از مبارزه با گروهک های داخلی، بویژه در غائله فتنه آمل و همچنین در دوران دفاع مقدس حضوری موثر در پاسداری از انقلاب اسلامی داشت و در صحنه های فرهنگی و جهاد تبیین، و دفاع از ولایت و امامت نیز نقشی تاثیر گزار و ماندگار داشت.

 اینجانب فقدان این فرمانده دلاور و مجاهد فی سبیل الله را که پس از سالها مجاهدت و تحمل رنج های طولانی و سخت جانبازی، به برادر و یاران شهیدش پیوست را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی ،همه همرزمان و همسنگرانش، بویژه اعضای لشکر همیشه سرفراز ۲۵ کربلا، مردم ولایتمدار مازندران به خصوص خانواده مکرم ،صبور و مقاوم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

خداوند روح مطهر مجاهد بزرگوارمان را با انبیا و اولیای الهی محشور گرداند و به همه ما توفیق پاسداری از راه مقدس این شهیدان عنایت فرماید.

 

صادق آملی لاریجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام


گزارش خطا
ارسال نظر